tisdag 15 april 2008

Köpenhamn

Weekend i Köpenhamn, visst låter det härligt. Kom på att jag glömt att rapportera från min helg i Köpenhamn. Det blev både affärer (garn och heminredning), god mat (jag får rekommendera UMAMI, nära Nyhavn) och söndagspromenad i Christiania. Enda smolken i bägaren var att jag kom 15!! minuter efter att Sommerfuglen stängt. Alltså inget garn eller klämmande där.
Men detta kom jag ändå hem med. Vårinspirerat eller hur?


Burk inköpt på Lisbeth Dahl och garn från Ullstaedet.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Kul att du lämnat en kommentar på min blogg. Jag ska också till Köpenhamn, men i augusti. Bra med lite garntips ;o) Eldstickan;o)

PetraO sa...

Nu fick jag lust att åka till Köpenhamn med en gång - verkligen vårigt!

miaring sa...

GRÖÖÖÖÖÖÖNT, så vackert!