söndag 31 augusti 2008

Skolkat

Det känns verkligen som om jag skolkat från bloggvärlden. Nästan som om jag skulle behöva ställa mig i skamvrån. Jag har inte gjort något inlägg sedan i början av Augusti, så alla ni som varit inne hos mig måste vara bra trött på att alltid se samma bild. Jag har inte ens varit inne och hälsat på hos er andra som har bloggar. Jag är helt borta ur bloggvärlden känns det som. Vad gör man då istället? Jag har börjat jobba efter sommarlovet och det blev inte någon mjuk start - tog mycket energi med andra ord. Sedan har jag ett projekt på gång som jag tänkte berätta om lite senare , än så länge hemligt alltså.


Stickfronten då? Jodå, visst har jag stickat så stickorna har glödit. Ett litet smakprov kommer här.
Sticakd fot och virkad kant. De här blev jag riktigt nöjd med, blir superbra när kylan kommer.

5 kommentarer:

teresa sa...

ÅÅÅH, vad fina!!

Anonym sa...

Man kan i bland behöva skolka... Sänder dig en utmaning kolla in frågorna på min blogg.
http://raglanda.wordpress.com/2008/09/05/utmaning-fran-nystat/
Hälsningar Eva

Susilull sa...

Skolkningen ursäktad!
Ditt hemliga projekt ser jag fram emot, tror jag vet vad det är...:-)

Sockorna ser härliga ut!

Anonym sa...

Tack för senast och lycka till! Tyvärr står påsen fortfarande ouppackad. Jag behöver en kick, kanske av dig.

Pioner äro vita sa...

Ja du Monika, jag vet hur det är inte ha uppdaterat bloggen. Fast ikväll har jag tagit mig ikragen.
Kan en helt okunnig person som jag komma förbi ert stickcafé utan bli helt omyndigförklarad?? Haha.

Karin