onsdag 9 januari 2008

Tillbaka på jobbet

Första arbetsveckan! Riktigt roligt att komma igång igen. När man gör roliga saker brukar man bli pigg. Men inte då! Det är som om kroppen fått en chock och tröttheten är konstant. Jag sjunker djupt ner i soffan så fort jag får möjlighet.

Imorgon skall jag till tandläkaren och operera bort en bit av roten som ej kom ut med tanden när den drogs ut. Jag har redan försökt hitta en massa olika orsaker för att slippa. Jag är inte sjuk så det gick inte. inget akut har uppstått på jobbet så jag behöver inte jobba över............

Tänk så lätt det är att hitta undanflykter för tråkiga eller jobbiga saker. Roliga saker slänger jag mig lätt in i med full kraft. Jag är en aning orolig för hur jag kommer att må i morgon kväll.Det känns som om det kan vara något åt detta hållet


Aj,aj,aj,.............

Inga kommentarer: