fredag 7 mars 2008

D - som i docka



Nu får jag försöka ta tag i mina åtagande. Att en vecka går så fort, egentligen är det redan dax för bokstaven E. B och C hade jag semester från men nu är det klart med D.Jag har grunnat mycket på vad jag skulle skriva om, idetorka kan man kalla det för.

D
Docka - jag har och är fortfarande en riktig dockmamma. När jag var liten lekte jag mycket med dockor och länge! Fortfarande kan jag gå igång på dockavdelningen. Alla "ta hand om" känslorna pockar på. Kan yrkesvalet (Förskollärare) ha någon betydelse i detta? Mina barn är för stora för dockor - men förhoppningsvis kommer det barnbarn som skulle uppskatta dockor. Att frossa på dockavdelningen är ljuvligt.
Här hänger några dockor på rad. En helt annan typ av dockor. Även dessa går att frossa I!


(Snart kommer E. Jag skall bara fundera lite, kan ta lite tid.)



Inga kommentarer: